tag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post485270028160358524..comments2024-03-19T23:27:30.328+01:00Comments on Miskolc Blog: Ógyár térBereczki Zoltánhttp://www.blogger.com/profile/00468190321663674991noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-26505824342021594842011-08-29T17:20:13.182+02:002011-08-29T17:20:13.182+02:00Köszi, hogy szóltál, valamiért nem továbbította a ...Köszi, hogy szóltál, valamiért nem továbbította a rendszer a leveledet a saját postafiókomba.<br />Mindjárt megy a válasz!Bereczki Zoltánhttps://www.blogger.com/profile/00468190321663674991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-44447370903873139732011-08-29T16:51:57.951+02:002011-08-29T16:51:57.951+02:00Írtam, de nem jött válasz.Írtam, de nem jött válasz.Róbertnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-10285747820153376232011-07-20T20:23:02.815+02:002011-07-20T20:23:02.815+02:00Szia Róbert!
Írj egy emailt (a jobb felső sarokban...Szia Róbert!<br />Írj egy emailt (a jobb felső sarokban van a címünk), és megbeszéljük.Bereczki Zoltánhttps://www.blogger.com/profile/00468190321663674991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-80252956567949135212011-07-20T18:04:34.462+02:002011-07-20T18:04:34.462+02:00Az 1914-es térkép magánhasználatra elérhető valaho...Az 1914-es térkép magánhasználatra elérhető valahol?Róbertnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-18227253299949454092011-05-19T20:37:35.698+02:002011-05-19T20:37:35.698+02:00Jó lenne, ha visszaállítanák, járhatnánk kisvasútt...Jó lenne, ha visszaállítanák, járhatnánk kisvasúttal a szőlőnkbe (a szőlőhegy túloldalán volt a végállomás :-))Bereczki Zoltánhttps://www.blogger.com/profile/00468190321663674991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-17637211796381887182011-05-19T14:12:38.094+02:002011-05-19T14:12:38.094+02:00Nagyon jó előadások voltak tegnap!
Szél Norbert el...Nagyon jó előadások voltak tegnap!<br />Szél Norbert előadásán került szóba a Vasgyárat Perecessel összekötő alagút. Ennek néztem kicsit utána.<br /><br />A Bay Zoltán Intézet által készített Megvalósíthatósági tanulmányban találtam róla említést ez a tanulmány a B-A-Z. megye gazdag ipari örökségének idegenforgalmi hasznosítására, az „Európai kulturális utak” programjába történő bekapcsolására című projekthez készült (http://ipari.bzlogi.hu/dokumentumok/Szakmai%20dokumentumok/Megvalosithatosagi%20tanulmany/Fuggelekek/11.sz.fuggelek.pdf)<br /><br />Ebben ez szerepel az alagútról:<br />"A Diósgyőri Vasgyár szénnel való kiszolgálásának céljából a gyár építésével egyidejűleg megkezdték a Diósgyőrhöz tartozó Pereces völgyben a szénbánya és a bányász lakótelep kialakítását. Az első lakóépületek 1871-ben épültek, majd 1974-től telepszerűen. 1870-től épült a 2330 m hosszú alagút, melyet Gräntzeinstein Gusztávról neveztek el. Az építmény akkor Európa leghosszabb, a világ harmadik leghosszabb alagútja volt. 1887-től 94 éven át üzemelt, újbóli járhatóvá tétele ipartörténeti és <br />idegenforgalmi szempontból jelentős és hasznos lenne."<br /><br />Azt hiszem erről is érdemes tudnunkDávidhttps://www.blogger.com/profile/13902800609164984148noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-68869267164415663162011-05-18T11:56:00.811+02:002011-05-18T11:56:00.811+02:00A gyár tulajdona?
Köszi a képet, archívportálos ez...A gyár tulajdona?<br />Köszi a képet, archívportálos ez is.Bereczki Zoltánhttps://www.blogger.com/profile/00468190321663674991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-90034371255257805862011-05-18T11:54:08.968+02:002011-05-18T11:54:08.968+02:00annyit tennek meg hozza, hogy a ter (a parkolos re...annyit tennek meg hozza, hogy a ter (a parkolos resz, stb) a latszat ellenere nem kozterulet.<br /><br />es itt van meg egy kep a fasorral, csak ugy, valoszinuleg archiveportal-os ez is (regota a gepemen van, nem emlekszem)<br />http://href.hu/x/fabohttps://www.blogger.com/profile/00568733487701392801noreply@blogger.com