tag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post8293821426890402431..comments2024-03-19T23:27:30.328+01:00Comments on Miskolc Blog: A Szinva-part a selyemréti strand mögöttBereczki Zoltánhttp://www.blogger.com/profile/00468190321663674991noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-5134589711700278528.post-20632247669082266372013-10-03T22:26:41.939+02:002013-10-03T22:26:41.939+02:00Nem én akarok a legtöbbet kommentelő lenni, mert m...Nem én akarok a legtöbbet kommentelő lenni, mert még azt hiszitek, csak én olvaslak titeket :) De ez a Tiszai pu. elé tervezett intermodális csomópont, valamint a 3-as út forgalmának "DTM-re terelése" (nyilván nem kötelező jelleggel kellene arra haladni, de a forgalmát növeli mindenképpen) engem különösen zavar. Mindig is haragudtam amiatt, hogy a többi magyar "nagyvárostól" (pl. Szolnok, Szeged, Budapest, stb.) eltérően Miskolcon minden folyóvíz "ki van rekesztve". Sem a Sajó-parton nem épült példának okáért bicikliút, sem a Szinva mentén. Takargatják. Folyton panaszkodnak, hogy mekkora gond is az avasi templom előtti útszakasz. Azon rágódnak, hogyan kellene eltakarni, miközben most is csak a forgalmát növelnék. Nem tudom, ennek mégis mi értelme. Miért nem jó nekik az ÉTM-en hagyni a 3-as út arrafelé irányuló forgalmát? Miért kell a történelmi belvárosba bevezetni annak legöregebb épületeinek lábai elé? Ha rajtam múlna, a Szemerétől a Daykáig vissza lenne állítva az eredeti, hajdan volt kis forgalmú út, hogy legyen Miskolcnak is egy hangulatos, nyugalmas, emberközeli történelmi belvárosa, mint amilyen pl. Egernek, vagy Székesfehérvárnak is. A Szinva mentén pedig végig bicikliút, bokrok, fák, padok. Mert igen is, ezen múlik. Erre még rátesznek két lapáttal. Az pedig - részemről - még egy lapát lenne, ha az utat a leendő főtérnél gyalogos felüljáróval takarnák el - akár van fű a tetején, akár nincs. De hát ugye erről már felesleges is beszélni. Más: a cikkírótól kérdem: nem ismerős a Pí másolóiroda?SzGabeszhttps://www.blogger.com/profile/05966346833283944443noreply@blogger.com