2012. december 15., szombat

Hol van Miskolcon a Kulturális, Idegenforgalmi és Városmarketing Osztály?

A minap a Polgármesteri Hivatal Kulturális, Idegenforgalmi és Városmarketing Osztályának címeztem egy küldeményt. A címet nem tudtam pontosan, ezért megnéztem a honlapjukon. Ezt találtam:


Kicsit csodálkoztam, hogy nem Batthyány, és hogy nem Lajos, dehát nagy volt a család, biztos volt benne egy János is, aki másképp írta a nevét, mint a többiek. Legalábbis ezt gondoltam, és úgy címeztem a levelet, ahogy a hivatalos honlapon volt.
Kár volt ilyen jóhiszeműnek lennem, a helyszínen azonnal kiderült a turpisság: természetesen  Batthyány Lajosról kapta a nevét az utca.



Aki a levelemet felbontotta, biztos jókat röhögött, hogy mekkora műveletlen bunkó vagyok, pedig nem én vagyok az, hanem a honlap készítője, aki nyilván csak annyit tudott, hogy az osztály a „battyányi” utcán van, aztán megpróbálta leírni és kitalálni hozzá a keresztnevet. Hogy én meg aztán azt gondoljam, hogy egy megyei jogú város valószínű nem kevés pénzért elkészült hivatalos honlapján nem fordulhat elő ilyen.

Kapcsolódó bejegyzések:

1 megjegyzés:

  1. van egy batsányi jános utca is diósgyőrben, lehet, hogy az elkövető fejében összemosódott a kettő.

    VálaszTörlés