2012. február 9., csütörtök

Befagyott a Szinva

Én nem emlékszem, mikor volt utoljára ilyen, hogy befagyott a Szinva a belvárosban. Állítólag a nyolcvanas években.
Csináltam pár képet, egy részüket a belvárosban, egyet a Selyemréten.










Erről eszembe jutott, hogy sok évvel ezelőtt olvastam az Elfstedentochtról. Ez egy holland korcsolyaverseny, ami a befagyott csatornákon zajlik, és tizenegy várost érint. Hatalmas nagy buli, általában 15000 ember részvételével. Nem tudják minden évben megrendezni, csak akkor, ha elég hideg van. Amikor a cikket olvastam, azt gondoltam, hogy milyen jó lenne ilyen Miskolcon: végigkorcsolyázni a Szinván Hámortól a Sajóig. Sajnos azonban ez csak álom marad, hiszen ez a mostani, extrémnek számító hideg sem elég hozzá.

Kapcsolódó bejegyzések:

1 megjegyzés:

  1. Nem is csoda ha befegy, mivel vagy egy évtizede nem volt már ilyen hideg tél.

    VálaszTörlés