2011. október 5., szerda

Miskolci poptop

Vajon melyik a Miskolcról szóló legnépszerűbb szám? Egyáltalán milyen számok szólnak Miskolcról vagy annak környékéről? Az alábbiakban összeállított pop/rock/rap/blues lista tudományos! igényességgel készült az alábbi módszertan alapján: :-)
  • Miskolcról szóló számokra kerestem a zeneszoveg.hu keresőjével.
  • A kapott listát szűkítettem azokra a számokra, melyek ténylegesen Miskolcról vagy B-A-Z megyéről szólnak, nemcsak említés szintjén van bennük Miskolc.
  • Az így kapott számokat a youtube-os nézettségük alapján raktam sorba, ha egy szám többször is szerepelt, akkor is csak a legnépszerűbbet vettem figyelembe.
Íme a lista. A számcímen kattintva a dalszövegre visz a link:

1. Majka: Húz a Szívem Haza – az ózdi rapper száma a toplista élén.
2. P. Mobil: Acélváros – a klasszikus bandák közül a P. Mobil az élen.
3. EDDA: Elhagyom a várost – az Edda még a dobogón.
4. Skorpió: Azt beszéli már az egész város
5. Belga: Hello BAZ megye
6. Kispál és a Borz: Tiszai pu. – ez a szám nekem valahogy kimaradt.
7. EDDA: Óh, azok az éjszakák – az EDDA két számmal is a listán van.
8. Kazal László: A nevető ember – kuplé a 20-as évekből.
9. Bojtorján Zenekar: Budapesttől Miskolcig
10. Phabee: Nekem Ne
+1. Hobo Blues Band: BAZ megye blues – a lista végén, mert ez az egyedüli szám, amit nem találtunk meg a youtube-on.

Keresgetés helyett itt megtaláljátok a zenéket is:
    1. Majka: Húz a Szívem Haza

    2. P.Mobil: Acélváros
     

    3. EDDA: Elhagyom a várost

    4. Skorpió: Azt beszéli már az egész város

    5. Belga: Hello BAZ megye

    6. Kispál és a Borz: Tiszai pu.

    7. EDDA: Óh, azok az éjszakák

    8. Kazal László: A nevető ember

    9. Új Bojtorján Zenekar: Budapesttől Miskolcig

    10. Phabee: Nekem Ne

    +1. Hobo Blues Band: BAZ megye blues

    Kimaradt valami még a listáról? Nektek melyik a kedvenc Miskolcos nótátok?
    Kapcsolódó bejegyzések:

    1 megjegyzés: