2011. március 9., szerda

Kúria a Bedegvölgyben – ingatlanhirdetés

Félreértés ne essék: nem reklámozunk. Hanem inkább elcsodálkozunk, hogy íme egy épület, ami fénykorában nagyon szép lehetett, és amit nem is ismerünk. És eladó.
http://www.maximalingatlan.hu/ingatlan.php?ingatlanid=686&cs=4&cs2=-&hcs=2&ar=-&from=1




Ha lenne ennyi pénzem, már ott laknék. Ami viszont elkeserít: a tény, hogy az ingatlanhirdetésben azt hangsúlyozzák, hogy az épület nincs műemléki védettség alatt, elég szimptomatikus. Nálunk ezzel lehet az ingatlant jobban eladni. Aztán majd a vevő lebontja, és "igényes" lakóparkot épít ide. Akkor majd újra sírok, hogy mért nem vagyok milliomos... (Egyébként tudom, miért nem vagyok, ez inkább költői kérdés volt...)
(A bejegyzést többek közt az Urbanista-blog ingatlansaláta rovata is ihlette.)

3 megjegyzés:

  1. Jó lenne látni több képet is az épületről. Én autóztam arra többször is de nem rémlik ez az épület szerintem elég elhanyagolt lehet a környéke.

    Jellemző az ingatlanos "szakmára", hogy egy huszonmilliós ingatlant két képpel reklámoz, hirdetés szövege sem túl bőbeszédű.

    Ha valaki arra jár kattintson már néhány képet.

    VálaszTörlés
  2. Mi tegnap jártunk arra, de fényképező nem volt nálunk, mert nem is gondoltuk, hogy ennyire jó. Az ingatlanos képekből ez nem is látszik. Majd még megyünk, kattintunk. Valóban elhanyagolt - a ház is és a környéke is.

    VálaszTörlés
  3. Kérdezem én... Az ilyet miért nem veszi meg a város? Ez a Gálffy-féle Anna-ház. Rendberaknam és múzeumot vagy szállodát csinálnék belőle... Az a környék azért annyira nem rossz és tudva azt hogy valaki le fogja bontani elgondolkozik az ember hogy nálunk ez miért így működik...

    VálaszTörlés