2013. március 27., szerda

Borsod 2050: Miskolc városmarketing-stratégiájának kérdései

Holnap délután ötkor folytatódik a Borsod 2050-kiállításhoz kapcsolódó műhelybeszélgetések sorozata.

Téma:
MISKOLC VÁROSMARKETING-STRATÉGIÁJÁNAK KÉRDÉSEI 
a város és a régió ipari-műszaki hagyatékának, perspektívájának összefüggésében

Meghívott vendégek:

Bárdos István marketing menedzser –  Szerviz Iroda Utazásszervező Kft.
Kiss László főszerkesztő – Észak-Magyarország
Nagy Júlia ügyvezető igazgató  -  MIDMAR Nonprofit Kft,  a helyi Turisztikai Desztinációs Menedzsment vezetője
Nagy Sándor ügyvezető – Rosvig Reklámügynökség 
Némedi Varga Zoltán ügyvezető igazgató – Miskolci Kulturális Szövetség 
Piskóti István egyetemi tanár – a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing Intézetének vezetője

Moderátor: Kiss Alice szerkesztő-riporter

A helyszín a szokásos: a Miskolci Galéria Rákóczi-háza.
Aki még nem látta volna a kiállítást, az siessen, mert jövő kedden bezár.


Kapcsolódó bejegyzések:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése