2013. augusztus 10., szombat

Újabb miskolci zenék

Valószínűleg találkoztatok már ti is Pál Dénes első klipjével, amit Miskolcon forgattak. Mivel eddig is gyűjtöttük a miskolci klipeket, így ezt is betesszük:


Nekem mondjuk továbbra is a TVstáb-űző a kedvencem a műfajban.



Belefutottam azonban egy meglepőbb „miskolci” számba. Nem tudom, hallottatok-e már a Kitka nevű kaliforniai együttesről. Bevallom, én még nem. Nekik a Nectar című 1999-es albumukon jelent meg a „Miskolc felől hidegen fúj a szél” című dal (magyarul előadva), ami nekem egyáltalán nem ismerős. A Google is csak egy magyar találatot adott, mégpedig Ludvig József Aranyeső című kottáskönyvét. Emlékeim szerint volt (van) egy ilyen nevű gitártanár Miskolcon, talán róla lehet szó. Hogy hogy került a dal Kaliforniába, az számomra rejtély. 
Ti ismeritek amúgy?

Kapcsolódó bejegyzések:

1 megjegyzés:

  1. Ezt sikerült a rendezőnek Miskolcból a klipbe idézni? A kilátót, egy koszos korlátot és az új villamos elmosódott sziluettjét?

    Gratulálok hozzá, egy igazi zseni lehetett a csóka...

    A zene nem rossz, de ez a klip kb. a világ bármely pontján játszódhatna, ha nem az hogy itt élek simán elhinném. Remélem a polgi azért anyagilag megtolta az "Én adómból!".

    :-(

    VálaszTörlés