2011. november 10., csütörtök

Új buszmegálló a Selyemréten

Nemrég megjelent egy csodálatos új buszmegálló a Selyemréten. Hogy miért, azt nem nagyon értjük, mert a réginek se volt semmi baja (azonkívül, hogy nem volt túl szép). Ez az új sem lett azonban semmivel sem szebb. Igaziból olyan, amit egy egyszerű lakatos legyárt a műhelyében. Hogy tervező nem látta a dolgot, az biztos.




Nem igazán értem, hogy ha most alakítják ki a Zöld Nyíl kapcsán a villamosmegállók egységes arculatát, akkor hogy kerülhet ide egy ilyen förmedvény a sokakat megosztó, de vitathatatlanul gondosan megtervezett új villamosmegállótól alig pár száz méterre.

Egy régebbi képünkön feltűnik amúgy a korábbi megálló, mindenki eldöntheti, hogy mennyivel lett jobb az új:



Kapcsolódó bejegyzések:

2 megjegyzés:

  1. "Nem igazán értem, hogy ha most alakítják ki a Zöld Nyíl kapcsán a villamosmegállók egységes arculatát,"
    nos, EZ a buszmegallok egyseges arculata, csak lassan halad kialakitasa, nezz szet a varosban: a regi esobeallokat a mar evekkel ezelott elkezdtek ugyanilyenekre lecserelni/ilyeneket emeltek ujonnan, a "kiemelt" vagy "kulonleges" helyszineket leszamitva (pl hosok tere) minden buszmegallo esobealloja mar ilyen, vagy ilyen lesz.
    A regi, "V-labas" megalloknal mindenkepp jobb, de a kedvenc ficsorom ezekkel kapcsolatban, hogy elore is lejt a teto, de nincs vizelvezetese, igy aki be/kilep ala kap egy kis plusz vizet a nyakaba ha esik.

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is láttam ezekből a "szépségekből" az Avason, meglehetősen kopottas, elhasznált állapotban. Azt én sem értem, hogy ha úgyis annyira lassan történik a lecserélés, hogy egy részük mostanra szinte már szétrohadt, akkor nem lett volna lehetőség újragondolni a most kitetteket, és tényleg a Zöld Nyíl arculatához közelíteni őket? (Nem színben.)

    VálaszTörlés