Friss hír a minap.hu-n, hogy letakarják az Avas Szállót. Hát nem tudom, szerintem attól a csúnya zöld hálótól egyáltalán nem lesz jobb a helyzet. Akkor már érdemesebb lenne úgynevezett építési reklámhálót rátenni, egyedi tervezésű grafikával. Külföldön ha nem is gyakori, de szokásos ez a dolog. Itt egy brüsszeli példa, ami talán nem reklám, de szellemes:
De nem kell ilyen messzire menni. Budapesten, a Ferenciek terén a ferences templom felújítását a Škoda szponzorálta, cserébe az állványzaton egyedileg tervezett reklám foglalt helyet.
Itt az Urbanista Blog cikke róla, a fotó is innen származik:
Szerintem az Avas Szállón is meg lehetne ezt csinálni, egy jól megtervezett, egyedi reklámgrafikával szebb lenne, mint most, és egy kis bevételhez is jutna a város.
Kapcsolódó bejegyzések:
Az a "baj", hogy itt nincs előtte óriási autóforgalom (se). Így marketing eszközként értéktelen.
VálaszTörlésDe egy tervezett/művészi/eredeti homlokzatot ábrázoló ponyva sokkal mutatósabb, ez kétségtelen.
Szerintem azért elég frekventált a hely, ha nem is autóval, de rengeteg ember elmegy előtte (pl. villamossal), és a buszon utazók is látják.
VálaszTörlésAz Avas szálló magántulajdonban van. Ha lenne pénze a tulajdonosnak, szerintem befejezte volna az építkezést.
VálaszTörlés