2012. január 27., péntek

Háló az Avas Szállón

Friss hír a minap.hu-n, hogy letakarják az Avas Szállót. Hát nem tudom, szerintem attól a csúnya zöld hálótól egyáltalán nem lesz jobb a helyzet. Akkor már érdemesebb lenne úgynevezett építési reklámhálót rátenni, egyedi tervezésű grafikával. Külföldön ha nem is gyakori, de szokásos ez a dolog. Itt egy  brüsszeli példa, ami talán nem reklám, de szellemes:



De nem kell ilyen messzire menni. Budapesten, a Ferenciek terén a ferences templom felújítását a Škoda szponzorálta, cserébe az állványzaton egyedileg tervezett reklám foglalt helyet.


Itt az Urbanista Blog cikke róla, a fotó is innen származik:
Szerintem az Avas Szállón is meg lehetne ezt csinálni, egy jól megtervezett, egyedi reklámgrafikával szebb lenne, mint most, és egy kis bevételhez is jutna a város.

Kapcsolódó bejegyzések:

3 megjegyzés:

  1. Az a "baj", hogy itt nincs előtte óriási autóforgalom (se). Így marketing eszközként értéktelen.
    De egy tervezett/művészi/eredeti homlokzatot ábrázoló ponyva sokkal mutatósabb, ez kétségtelen.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem azért elég frekventált a hely, ha nem is autóval, de rengeteg ember elmegy előtte (pl. villamossal), és a buszon utazók is látják.

    VálaszTörlés
  3. Az Avas szálló magántulajdonban van. Ha lenne pénze a tulajdonosnak, szerintem befejezte volna az építkezést.

    VálaszTörlés