2013. július 25., csütörtök

Fotók a vasgyári fényfestésről

vasgyári rekultivációs projekt keretében megtartott fényfestés időpontjában sajnos nem tudtam Miskolcon lenni. Éppen Budapest felé tartottam, amikor Walter Mitty barátom hívott, hogy ott vannak a megadott helyen a Kiss Ernő utcán, nem is kevesen, de nem látnak semmit. Pontosabban csak valami halvány derengést a hűtőtornyokon, és nem tudják, hogy ez már az-e, vagy még várjanak. Gyorsan felhívtam a helyszínen lévő szervezőket, aki mondták, hogy sajnos a tornyok olyan feketék, hogy elnyelik a vetítést. Később kaptam is egy fotót Walter Mittytől, amit a helyszínen készített:


Mit mondjak, nagyon csalódott voltam. De csak addig, amíg nem került hozzám néhány kép, amik közelebbről, a gyárterületről készültek. Merthogy ezek lenyűgözőek:



Nemcsak a tornyokon volt fényfestés egyébként, hanem a Factory Aréna oldalában is:



További képeket a projekt Facebook-oldalán találhattok. Sajnálom, hogy csak azok a kiváltságosok élvezhették ezt a látványt, akik bejuthattak a lezárt gyárterületre.

Kapcsolódó bejegyzések:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése